Feladatkörök:

  • Az ügyvezető munkájának hatékony és teljes körű támogatása, adminisztrációs háttér biztosítása.
  • Megbeszélések, meetingek szervezés (naptárkezelés, határidők nyomon követése).
  • A kiadott feladatok koordinációja, a feladatok teljesítésével kapcsolatos információk összegzése.
  • Munkavállalók napi beosztásának, munkaidejének nyomon követése, dokumentációja.
  • Szabadságok, betegségek adminisztrációja.
  • A munkavállalók jogaival, egészségével, biztonságával, egyenlő lehetőségeivel és egyéb ügyeivel kapcsolatos szabványok és törvények betartásának biztosítása.
  • A felmerülő problémák, személyes akadályok kreatív megoldása. Különleges helyzetek kezelése, konfliktusok megoldása.

Elvárások:

  • Adminisztrációs területen/bérszámfejtés területén szerzett minimum 2 év tapasztalat
  • Társalgás szintű angol nyelvtudás
  • Professzionális számítógép felhasználói (MS Office) ismeretek
  • Pontos, precíz, igényes munkavégzés
  • Önállóság
  • B kategóriás Jogosítvány
     

Előnyt jelent:

  • Zalaegerszegi vagy környéki lakos
  • Felsőfokú végzettség
  • Egy harmadik európai nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Jó munkahelyi légkör
  • Lendületes, fiatalos munkakör
  • Céges laptop, telefon használat
  • Biztos munkalehetőség egy tradicionális klubnál

 

Jelentkezés: hr@ztefc.hu

 

/ megosztás